Ali, šta ako osjetite vibracije, nuravnoteženo izgaranje, ako se poveća broj obrtaja?
U "leru" automobili rade na negdje oko 700-800 o/min. Sami ćete, po iskustvu, procijeniti kada vam motor ne radi kao inače. Obično je to simptom nekih problema, a kojih?
Kod benzinaca bi to mogle da budu dotrajale svjećice zbog kojih će paljenje smjese u cilindrima biti otežano.
Takođe, mogući su i problemi s ožičenjem svjećica, odnosno neispravnošću instalacija, piše "Revija HAK".
Jedan od mogućih uzroka su i onečišćeni injektori goriva te začepljeni filter vazduha. Neispravan ventil protoka vazduha mogao bi takođe biti jedan od uzroka. Nejednak rad motora moguć je i zbog narušavanja vakuuma u sistemu dovoda vazduha i goriva u motor (zbog dotrajalosti ili oštećenja). Nakon promjene zupčastog remena može se dogoditi da on nije savršeno usklađen pa i rad ventila nije sinhronizovan.
Sve to redukuje kompresiju i rezultira neoptimalnim radom motora u praznom hodu. Slični se problemi mogu javiti i zbog dotrajalosti zupčastog remena. Na kraju, mogući su i problemi s vremenom paljenja smjese zbog kojih će motor raditi grublje ili se ugasiti.
U svakom slučaju, ako osjetite da vam motor nejednako radi, potrebno je potražiti pomoć mehaničara.
Nema komentara:
Objavi komentar